promocja
Liczba pozycji: 56
Księga ocalonych snów – ebook
Krystyna Sakowicz
Nagroda Literacka NIKE 2009 (nominacja) nagroda w XIV edycji Konkursu Literackiego Fundacji Kultury Promocja najnowszej literatury polskiej 2008 To bez wątpienia najlepsza książka tej edycji. Esej, poemat i powieść zarazem. Wspaniała erudycja wtopiona idealnie w eseje o Blixen, Niżyńskim, Lechoniu, Roerichu i Dąbrowskiej. Wszystko przez pryzmat snów i śnienia; wielkie przeżycie. Bohdan Zadura ...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku – ebook
Andrzej Szromnik
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Zagrożenia zdrowia publicznego. Część 4. Rola edukacji w prewencji chorób – ebook
Zbigniew Tokarski
Książka stanowi kontynuację trzech poprzednich części dotyczących zagrożeń zdrowia publicznego. Podstawowym problemem analizowanym w części czwartej jest prewencja mająca na celu zapobieganie chorobom poprzez kontrolowanie czynników ryzyka oraz ich wczesne wykrywanie i leczenie. Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie, jak zwiększyć efektywność opieki zdrowotnej w tym zakresie bez nadmiernego wzrostu...Data dostępności:
Data publikacji:
Wystąpienia publiczne dla nieśmiałych – ebook
Andrzej Kozdęba
Czego dowiesz się z książki "Wystąpienia publiczne dla nieśmiałych"? jak okiełznać stres, czy może być sprzymierzeńcem, jakie są jego zalety; jak perfekcyjnie przygotować się do prezentacji, żeby nie dać się zaskoczyć żadnym pytaniem; jak rozpoznać publiczność; jak zacząć wystąpienie; jak zbudować autorytet; jak poradzić sobie z hałasami; co psuje przekaz i jak radzić...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym – ebook
Małgorzata Michalik Bogna Pilarczyk Henryk Mruk
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka...Data dostępności:
Data publikacji:
Jakość i marketing usług medycznych – ebook
Katarzyna Krot
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia. W publikacji zaprezentowano: sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki...Data dostępności:
Data publikacji:
Google Ads. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2024 – ebook
Robert Duda
Najlepsza w Polsce książka o Google Ads jest w Twoich rękach! · Kompleksowa wiedza praktyczna o Google Ads dla początkujących · 20 logicznie podzielonych rozdziałów, z instrukcjami krok po kroku · 350 stron z wiedzą i doświadczeniami zebranymi przez 21 lat · Ćwiczenia, porady oraz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania · Uruchamianie i optymalizacja kampanii dla poprawy efektów · Najnowszy...Data dostępności:
Data publikacji:
Jeden diabeł – ebook
Katarzyna Rapczyńska-Lubieńska
Nie próbuj nawet zgadywać, co czeka za kolejnym uśmiechem losu. Karolina Lubczyk – wielbicielka literatury amerykańskiej i orientalnych smaków – ma na koncie tytuł magistra kulturoznawstwa i kilka umów śmieciowych. Pewnego dnia otrzymuje posadę sekretarki w administracji publicznej. Szybko jednak przekonuje się, że miejsce, do którego trafiła, jest niewiele lepsze od paszczy lwa. Plotki biurowe...Data dostępności:
Data publikacji:
Zakład. Bracia Winslow #1 – audiobook
Max Monroe
Jude, najmłodszy z braci Winslow, spędzał życie na przyjemnościach. Nawet jego praca była związana z zabawą: zajmował się promocją klubów. Dokładniej organizował imprezy i sprawiał, aby zjawiali się na nich ci, którzy coś w mieście znaczyli. Był seksownym przystojniakiem otoczonym przez piękne kobiety. Co prawda unikał jakichkolwiek poważniejszych związków, ale nie umiał się oprzeć dobremu seksowi...Data dostępności:
Data publikacji:
Ściema – audiobook
K. Bromberg
Zane Philips to bogaty australijski biznesmen - i wyjątkowo arogancki dupek. Nosi potwornie drogie garnitury, jest niemożliwie atrakcyjny i ma najbrzydszego psa pod słońcem. To jeden z tych typów, od których najlepiej trzymać się z daleka. Właśnie rozkręca kolejny biznes - portal randkowy, ale nie taki, na którym wyrywa się laskę na szybki numerek, tylko taki, na którym poszukuje się kogoś na resztę...Data dostępności:
Data publikacji: