badania rynku
Liczba pozycji: 138
Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich. Wizerunek-Relacje-Komunikacja – ebook
Jadwiga Berbeka Krzysztof Borodako Krzysztof Lipecki Michał Rudnicki
Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam...Data dostępności:
Data publikacji:
Badania operacyjne z wykorzytsaniem WinQSB – ebook
Dariusz Siudak
W pracy przedstawiono wybrane zagadnienia badań operacyjnych, dotyczących problemów decyzyjnych w obszarze zarządzania przedsiębiorstwem, ekonomiki i organizacji produkcji. Są to: - programowanie liniowe, - zagadnienia transportowe, - modele gospodarki zapasami, - gry decyzyjne i analiza decyzji, - łańcuchy Markowa. Każde z prezentowanych zagadnień zawiera krótki wykład teoretyczny oraz przynajmniej...Data dostępności:
Data publikacji:
Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R – ebook
Andrzej Bąk
Książka jest monografią poświęconą prezentacji wybranych metod i modeli mikroekonometrycznych, które mogą być wykorzystane do pomiaru, analizy i prognozowania (symulacji) preferencji konsumentów z wykorzystaniem niekomercyjnego programu komputerowego CRAN R. Osiągnięciu tego celu służy m.in. przedstawienie podstaw teoretycznych i kontekstu ekonomicznego badań preferencji, szczegółowe omówienie procedur...Data dostępności:
Data publikacji:
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Formy - metody - koncepcje - trendy. Tom 8 – ebook
Tadeusz Falencikowski Janusz Dworak
Nauka o zarządzaniu przedsiębiorstwem w XXI w. dużo uwagi poświęca sposobom konkurowania na rynku. Wymaga to od ludzi nauki nieustannych poszukiwań nowych sposobów uaktywnienia istniejących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsiębiorstwie i poza nim. Badania przeprowadzone przez grupę pracowników naukowych dały w efekcie wyniki, które mogą wspomóc kadrę kierowniczą przedsiębiorstw w procesie...Data dostępności:
Data publikacji:
Co decyduje o konkurencyjności polskiej gospodarki? – ebook
Marian Noga Magdalena Stawicka
Od lat istotnymi kategoriami ekonomicznymi są konkurencja, konkurencyjność, pozycja konkurencyjna czy międzynarodowa zdolność konkurencyjna zarówno w odniesieniu do gospodarek świata, ale również w stosunku do regionów, a także przedsiębiorstw. W warunkach globalizacji pojęcie konkurencyjności rozpatrywać można na dwóch poziomach: mikro i makro. Poziom mikro – to pozycja firmy na rynku wewnętrznym,...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing inwestorski jako proces zaspokajania potrzeb na rynku kapitałowym – ebook
Robert Bęben
Poszukiwanie kapitału niezbędnego do finansowania aktywów przedsiębiorstwa to stały element działań związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Firmy, szczególnie te znajdujące się w początkowej fazie swojego rozwoju, mają ograniczony dostęp do zasobów finansowych, a zapewnienie dostępności kapitału jest niejednokrotnie czynnikiem determinującym możliwość i tempo ich rozwoju. Wprawdzie współczesny...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływ informacji makroekonomicznych na transakcje na rynkach akcji – ebook
Henryk Gurgul Tomasz Wójtowicz
W monografii zostały przedstawione wyniki badań reakcji inwestorów na giełdach w Warszawie, Wiedniu i Frankfurcie na publikacje wskaźników makroekonomicznych oraz wskaźników nastrojów opisujących stan gospodarki USA. Do oceny wykorzystano dane śróddzienne pochodzące z lat 2004-2014. Badania przedstawione w książce dotyczą oddziaływania publikacji wskaźników makroekonomicznych na: zmienność śróddziennych...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Inspirujący lider. Jak skutecznie pomnażać potencjał zespołu – audiobook
Liz Wiseman
Bestseller New York Times’a Wydanie uaktualnione z przedmową Stephena R. Coveya Szefowie dzielą się na dwie kategorie - Inspiratorów oraz Demotywatorów. Podczas kiedy pierwsi wydobywają z pracowników 100% ich zdolności, drudzy uruchamiają zaledwie połowę ich możliwości. Ten poradnik przeznaczony jest zarówno dla managerów, którzy chcą skutecznie wpływać na wydajność, jak i dla współpracowników...Data dostępności:
Data publikacji:
Parametric and nonparametric item response theory in survey research – ebook
Justyna Brzezińska
Celem monografii jest zaprezentowanie modeli odpowiedzi na pozycje testowe (modeli IRT), które wykorzystywane są w badaniach testowych i kwestionariuszach. Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny i przeznaczona jest dla Czytelników o zaawansowanym poziomie wiedzy statystycznej. W monografii tej zaprezentowano zagadnienia zarówno metodologiczne (założenia, estymacja parametrów, ocena jakości...Data dostępności:
Data publikacji: