Zarządzanie i marketing
Zarządzanie projektami - studia przypadków – ebook
Bartosz Grucza Krzysztof Ćwik
Mimo istnienia solidnej podbudowy teoretycznej, wciąż brakuje na rynku publikacji, które omawiałyby zagadnienia projektowe w prostej i przyjaznej dla czytelnika formie opisu konkretnych doświadczeń osób na co dzień zajmujących się projektami. Książka ma wyjść naprzeciw tym potrzebom, ukazując zbiór praktyk projektowych różnych przedsiębiorstw działających w Polsce i reprezentowanych przez nie branż....Data dostępności:
Data publikacji:
Podstawowe zagadnienia zarządzania produkcją – ebook
Remigiusz Kozłowski Bolesław Liwowski
Logistyka zyskuje coraz większe znaczenie we współczesnej gospodarce. W Polsce, podobnie jak w innych krajach, przedsiębiorstwa i instytucje potrzebują fachowców w tej dziedzinie. Celem książki jest dostarczenie aktualnych informacji z zakresu logistyki osobom studiującym i dokształcającym się. Autorzy starali się przekazać skomplikowaną wiedzę z zakresu logistyki w sposób możliwie najprostszy, charakteryzując...Data dostępności:
Data publikacji:
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa – ebook
Marcin Żemigała
W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR ). Coraz częściej organizacje podejmują działania zmierzające do tego, aby dbałość o interesy ekonomiczne powiązana była z dbałością o przestrzeganie etycznych zasad odpowiedzialności wobec społeczeństwa i środowiska...Data dostępności:
Data publikacji:
Diagnoza organizacji od A do Z. Praktyczny podręcznik diagnozy dla konsultantów, trenerów i menedżerów – ebook
Ryszard Stocki
Każda organizacja to złożony system, na który powinno się patrzeć z wielu perspektyw. Najczęściej audyt organizacyjny oznacza albo spojrzenie z punktu widzenia ekonomicznego, albo z punktu widzenia operacji. Kiedy jednak trzeba dokonać poważnych zmian w organizacji, oznacza to najczęściej konieczność zmian w mentalności. Tymczasem mało jest narzędzi diagnostycznych do oceny sposobu myślenia w organizacji,...Data dostępności:
Data publikacji:
Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku – ebook
Katarzyna M. Staszyńska
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich. W publikacji przedstawiono m.in.: przegląd rodzajów...Data dostępności:
Data publikacji:
Skomercjalizowane szpitale w obrocie gospodarczym – ebook
Agnieszka Grzesiok-Horosz Krzysztof Skowron Piotr Horosz
Celem publikacji jest przedstawienie w przystępny sposób podstawowych informacji dotyczących funkcjonowania skomercjalizowanego szpitala w obrocie gospodarczym. Autorzy omawiają następujące zagadnienia szczegółowe: pojęcie komercjalizacji szpitali i jej przebiegu według przepisów ustawy o działalności leczniczej, regulacje dotyczące spółek kapitałowych w kontekście ich wykorzystania w procesie przekształceń...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie w sporcie. Organizacje - Ludzie - Marketing – ebook
Paweł Kuźbik
Współczesny sport jest dzisiaj czymś o wiele więcej niż zwykłą rozrywką czy też rekreacją. To również ogromny biznes albo po prostu sposób na życie. Trudno sobie wyobrazić, aby tak ważna dla człowieka dziedzina życia rozwijała się bez profesjonalnego zarządzania. Zmiany w sporcie będą generować nowe sytuacje kryzysowe, a budowa silnych, profesjonalnych organizacji sportowych, w tym klubów sportowych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nadzór korporacyjny w spółkach Skarbu Państwa – ebook
Igor Postuła
W książce przedstawiono funkcjonowanie mechanizmów nadzoru korporacyjnego w spółkach Skarbu Państwa oraz wykazano, w jaki sposób państwowy charakter własności determinuje działanie tych mechanizmów. Atutem publikacji jest zaprezentowanie wyników badań ankietowych przeprowadzonych przez autora wśród członków zarządów i rad nadzorczych spółek oraz nadzorujących spółki pracowników Ministerstwa Skarbu...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku – ebook
Andrzej Szromnik
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Filozofia a zarządzanie – ebook
Tadeusz Oleksyn
Do rozpoznania i oceny rzeczywistości, szczególnie kryzysowej, oraz prognozowania przyszłości konieczna jest nie tylko głębsza refleksja, ale i dystans czasowy . Ważną rolę w tym procesie pełnią filozofia i historia. Jednym z celów tej książki jest właśnie próba uchwycenia dystansu wobec współczesnego zarządzania, które wykazuje symptomy dezorientacji i zadyszki. Książka doskonale wpisuje się w dyskurs...Data dostępności:
Data publikacji:
Negocjacje. Analiza i wspomaganie decyzji – ebook
Tomasz Wachowicz Ewa Roszkowska
W publikacji przedstawiono zagadnienia analizy i wspomagania podejmowania decyzji negocjacyjnych. Autorzy zwracają uwagę, że do pomyślnego prowadzenia negocjacji nie wystarczą tylko tzw. umiejętności miękkie. Równie ważne, a w niektórych negocjacjach nawet ważniejsze, są twarde umiejętności negocjacyjne, obejmujące analizę problemu pod kątem jego ustrukturyzowania oraz wykorzystanie narzędzi wspomagania...Data dostępności:
Data publikacji:
Google. Narodziny imperium – ebook
Joanna Ziółkowska
W czym tkwi fenomen Google? Co sprawiło, że uczelniany projekt dwóch studentów stał się jedną z najpotężniejszych firm na świecie? Czy korzystając z przeglądarki Chrome powinniśmy się czegoś obawiać? Jakie działania mające pomóc społeczeństwu w dobie pandemii koronawirusa podjęto w przedsiębiorstwie? Nad jakimi projektami pracuje się w Google obecnie? „Google. Narodziny imperium” stara się odpowiedzieć...Data dostępności:
Data publikacji:
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw – ebook
Mariusz Woźniakowski
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozmowy o przywództwie na morzu i na lądzie – ebook
Jacek Santorski Małgorzata Czarnomska
Kpt. Roman Paszke – ambiwertyk, lider integrujący i dopełniający pozorne przeciwieństwa. Kpt. Joanna Pajkowska – spójna wewnętrznie liderka-samotniczka, zarządzająca przede wszystkim samą sobą Kpt. Tomasz Lipski – wszechstronny autorytet ujawniający zespołowi swoje słabości i wątpliwości Kpt. Piotr Kuźniar – skromny co-leader w poziomej strukturze będącej paradygmatem zarządzania. Kpt Wojciech...Data dostępności:
Data publikacji:
Tworzenie przedsiębiorstwa. Szanse, realizacja, rozwój – ebook
Jacek Pasieczny Beata Glinka
Podręcznik dla osób planujących założenie własnej firmy – zwłaszcza tych bez wykształcenia ekonomiczno-menedżerskiego. Przedstawiono w nim nie tylko fazę projektowania nowego przedsięwzięcia (identyfikacji szansy, tworzenia modeli biznesowych, biznesplanu itd.), ale również wskazano wyzwania związane z zarządzaniem już powstałą firmą i ukierunkowywaniem jej rozwoju. Wiedza podana jest w nim w przystępny...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak skutecznie planować w firmie? – ebook
Justyna Broniecka
E-book przeznaczony jest dla osób, które chcą doskonalić zarządzanie sobą w czasie w oparciu o skuteczne planowanie zadań oraz zrozumienie mechanizmów, które rządzą nami podczas dnia. Podczas szkolenia dowiesz się jak skutecznie budować plany, jakie są oraz jak wykorzystywać mechanizmy do wyznaczania priorytetów. Będziesz też miał okazję zlokalizować pożeracze Twojego czasu i zmierzyć się z nimi. Kurs...Data dostępności:
Data publikacji:
Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu – ebook
Anna Giza
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym...Data dostępności:
Data publikacji:
Winning - odpowiedzi – ebook
Jack Welch Suzy Welch
W bestsellerze z 2005 roku Winning znaczy zwyciężać Suzy i Jack Welch stworzyli niespotykany tekst będący zarówno traktatem filozoficznym na temat podstawowych praktyk biznesowych oraz przejrzystym podręcznikiem napisanym z typową dla Jacka otwartością i optymizmem. Wydawało się, że po niej, odwołując się do słów Warrena Buffeta, „nie będzie potrzebna żadna więcej książka o zarządzaniu”. Ale Winning...Data dostępności:
Data publikacji:
Pieniądze nie śmierdzą – ebook
Marcin Płuciennik
Książka jest swojego rodzaju drogą do celu jakim jest sukces. Początkowa część książki pozwala nam się odnaleźć na jakim etapie jest każdy z Nas. Następnie przechodzimy do diagnozy swoich problemów i obrania odpowiedniej ścieżki do niezależności finansowej. Każdy z nas potrzebuje "swojej ścieżki", którą przetrze sam, jednak wskazówki zawarte w książce wraz z narzędziami pozwolą przejść tę drogę znacznie...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu – ebook
Michał Rusek
Ten poradnik marketingowy jest wyjątkowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób. Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o dużym...Data dostępności:
Data publikacji:
Top 10
- 1.Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie rozszerzone
- 2.Zarządzanie. Nowe otwarcie
- 3.Inteligentny inwestor. Najlepsza książka o inwestowaniu wartościowym
- 4.Six Sigma dla menedżerów. Jak za pomocą liczb, danych i faktów usprawnić procesy i zmienić kulturę organizacyjną
- 5.SEO. Poradnik o pozycjonowaniu stron dla początkujących. Edycja 2024
- 6.Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego. Podstawy rozwoju przez fuzje i przejęcia
- 7.Prawdziwa twarz audytu
- 8.Strategie Szachowych Mistrzów w Biznesie
- 9.Mistrzowie rynków finansowych
- 10.Dam Ci biznesowego kopa!