Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

(KO)media. Konteksty dyskursu medialnego – ebook

CENA NEXTO

Jerzy Gołuchowski   Dorota Konieczna   Katarzyna Zdanowicz-Cyganiak  

17.09.2020

01.01.2014

polski

445

CeDeWu

978-83-7941-378-2

  • PDF

Opis

W „(KO)medii" pojawia się wielu bohaterów: dziennikarzy, polityków, teologów, celebrytów, blogerów, kontestatorów władzy, uczestników cyfrowego obiegu treści. Autorzy monografii koncentrują się na problematyce współczesnych mediów, uwzględniając szeroki zakres tematyczny, m.in. misję mediów publicznych, płatną dystrybucję treści w Internecie, nowe media w komunikacji szkoły wyższej, networking, e-wspólnoty. Badaczy interesują bowiem różnorodne konteksty dyskursu medialnego: prawne, ekonomiczne, edukacyjne oraz tożsamościowe.

Weryfikując zasoby blogosfery, opisując specyfikę dyskursu internetowego, jak również rekonstruując mechanizmy charakterystyczne dla komunikacji marketingowej i politycznej, autorzy poszukują odpowiedzi na pytania odnoszące się do problemów tylko z pozoru od siebie odległych, a tak naprawę w paradoksalny sposób powiązanych ze sobą, jak zwykle w komedii.

Analizując tworzenie strategii komunikacyjnych, przejawy egalitarności i autonomiczności obywatelskiej deliberacji w sieci, społeczną odpowiedzialność dziennikarza i mediów, problematykę wiarygodności, manipulacji, wirtualnej osobowości, śmierci - w istocie pytają przecież o (po)nowoczesną komedię i o nas - uczestniczących w niej aktorów, producentów i widzów.

(KO)media. Konteksty dyskursu medialnego - ebook

85,50 zł 95,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 85,50 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

57,00 zł 95,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 85,50 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!