podstawy komunikacji
Liczba pozycji: 9
Wirtualna Asysta bez tajemnic – ebook
Dawid Rzepczyński Justyna Gębka-Sikora
Ta książka to esencja marketingu i zbiór praktycznych wskazówek dla Wirtualnej Asystentki. Publikacja wyciąga z opasłych naukowych tomisk tylko te elementy, które są potrzebne przy Wirtualnej Asyście. Poradnik zawiera podstawy marketingu z licznymi przykładami. Rozbija budowę strategii marketingowej na etapy zrozumiałe dla zupełnie początkującej osoby. Dzięki niemu opracujesz swoją Unikalną Propozycję...Data dostępności:
Data publikacji:
Mądrości Tolteków dla rodziców i dzieci – ebook
Florence Millot
Kultura toltecka pogłębiła mądrości przodków oparte na sposobie życia i komunikacji, które umożliwiały osiągnięcie harmonijnej równowagi między samym sobą a innymi ludźmi. Życzliwość, poczucie własnej wartości, szacunek, komunikacja bez przemocy, wytrwałość — to zasady stanowiące podstawy tej filozofii. Przynosi ona korzyść zarówno rodzicom, jak i dzieciom. Dzięki tej książce będziesz mógł samodzielnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie – ebook
Phil M. Jones
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Rosyjski. Krok dalej – audiokurs + ebook
Praca zbiorowa
Posługuj się biegle językiem! Rozmawiaj płynnie i swobodnie. Rozbudowane słownictwo, rozmówki, ciekawostki + nauka wymowy! 220 minut wysokiej jakości nagrań - profesjonalni lektorzy, nauka prawidłowej rosyjskiej wymowy, 1500 niezbędnych słów i praktycznych wyrażeń, gramatyka z ćwiczeniami i kluczem odpowiedzi, ciekawostki: strefy czasowe w Rosji, system oświaty, Bajkał, komunałki, ćwiczenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Hiszpański. Krok dalej – audiokurs + ebook
Praca zbiorowa
Hiszpański. Krok dalej to: 225 minut wysokiej jakości nagrań - profesjonalni lektorzy, nauka prawidłowej hiszpańskiej wymowy, 1500 niezbędnych słów i wyrażeń, praktyczne i interesujące dialogi, gramatyka z ćwiczeniami i klucz odpowiedzi, ciekawostki szlak Camino de Santiago, przepis na gazpacho, sylwetka Antonio Gaudiego, ćwiczenia z odpowiedziami. Hiszpański. Krok dalej przeznaczony...Data dostępności:
Data publikacji:
Włoski. Krok dalej – audiokurs + ebook
Praca zbiorowa
Włoski. Krok dalej zawiera: 195 minut wysokiej jakości nagrań - profesjonalni lektorzy, nauka prawidłowej włoskiej wymowy, 1500 niezbędnych słów i wyrażeń, praktyczne i interesujące dialogi, gramatyka z ćwiczeniami i klucz odpowiedzi, ilustrowane ciekawostki, ćwiczenia z odpowiedziami. Włoski. Krok dalej przeznaczony jest dla osób znających podstawy języka i średnio zaawansowanych....Data dostępności:
Data publikacji:
Szwedzki. Krok dalej – audiokurs + ebook
Praca zbiorowa
Szwedzki. Krok dalej zawiera: 227 minut wysokiej jakości nagrań - profesjonalni lektorzy, nauka prawidłowej szwedzkiej wymowy, 1500 niezbędnych słów i wyrażeń, praktyczne i interesujące dialogi, gramatyka z ćwiczeniami i klucz odpowiedzi, ilustrowane ciekawostki, ćwiczenia z odpowiedziami. Szwedzki. Krok dalej przeznaczony jest dla osób znających podstawy języka i średnio zaawansowanych....Data dostępności:
Data publikacji:
Audio Kurs - Francuski Krok dalej – audio kurs + ebook
Praca zbiorowa
Francuski Krok dalej : 212 minut wysokiej jakości nagrań - profesjonalni lektorzy, nauka prawidłowej francuskiej wymowy, 1500 niezbędnych słów i praktycznych wyrażeń, gramatyka z ćwiczeniami i klucz odpowiedzi, ciekawostki: biznesowy savoir-vivre, Paryż barona Haussmana, Quebec, pochodzenie szampana, ćwiczenia sprawdzające z odpowiedziami. Francuski Krok dalej przeznaczony jest dla...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji: