Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

podstawy komunikacji

Liczba pozycji: 7
  • CENA NEXTO

    Wirtualna Asysta bez tajemnic – ebook

    Dawid Rzepczyński   Justyna Gębka-Sikora  

    Ta książka to esencja marketingu i zbiór praktycznych wskazówek dla Wirtualnej Asystentki. Publikacja wyciąga z opasłych naukowych tomisk tylko te elementy, które są potrzebne przy Wirtualnej Asyście. Poradnik zawiera podstawy marketingu z licznymi przykładami. Rozbija budowę strategii marketingowej na etapy zrozumiałe dla zupełnie początkującej osoby. Dzięki niemu opracujesz swoją Unikalną Propozycję...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 81,78 zł 90,87 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,78 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Mądrości Tolteków dla rodziców i dzieci – ebook

    Florence Millot  

    Kultura toltecka pogłębiła mądrości przodków oparte na sposobie życia i komunikacji, które umożliwiały osiągnięcie harmonijnej równowagi między samym sobą a innymi ludźmi. Życzliwość, poczucie własnej wartości, szacunek, komunikacja bez przemocy, wytrwałość — to zasady stanowiące podstawy tej filozofii. Przynosi ona korzyść zarówno rodzicom, jak i dzieciom. Dzięki tej książce będziesz mógł samodzielnie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 34,20 zł 38,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Negocjacje i mediacje w sferze publicznej – ebook

    Magdalena Tabernacka  

    W podręczniku omówiono prawne podstawy prowadzenia mediacji, negocjacji i niekonfrontacyjnych sposobów opanowywania sporów w administracji publicznej. Zaprezentowano zagadnienia komunikacji i stosowania taktyk i technik wpływu społecznego oraz zakresu autoprezentacji – zarówno w aspekcie psychologicznym, jak i w zakresie wymogów dyktowanych protokołem dyplomatycznym i praktyką funkcjonowania...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 60,30 zł 67,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Metodyka pracy sędziego w sprawach administracyjnych – ebook

    Barbara Adamiak   Janusz Borkowski  

    Książka jest rezultatem wieloletnich przemyśleń i doświadczeń zebranych przez autorów w czasie orzekania w sądownictwie administracyjnym. Problemy pojawiające się w toku stosowania prawa procesowego i materialnego we wszystkich stadiach rozpoznawania spraw sądowoadministracyjnych zostały przedstawione od strony praktycznej. W najnowszym wydaniu uwzględniono ostatnie zmiany w postępowaniu ...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 114,30 zł 127,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 114,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie – ebook

    Phil M. Jones  

    Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Protokół dyplomatyczny, etykieta i zasady savoir-vivre’u – ebook

    Joanna Modrzyńska  

    Książka jest przewodnikiem po zasadach dobrych manier i savoir-vivre’u. Autorka w przystępny sposób opisuje zagadnienia z zakresu protokołu dyplomatycznego i etykiety, a także omawia reguły obowiązujące w sytuacjach codziennych. Informacje teoretyczne wzbogacono rysunkami oraz praktycznymi przykładami. W kolejnym już wydaniu publikacji uwzględniono zmiany we współczesnej etykiecie, będące...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • BestsellerCENA NEXTO

    Co chce wiedzieć klient? – ebook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA