podstawy komunikacji
Liczba pozycji: 7
Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli – ebook
Robert Stępowski
Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez...Data dostępności:
Data publikacji:
Wirtualna Asysta bez tajemnic – ebook
Dawid Rzepczyński Justyna Gębka-Sikora
Ta książka to esencja marketingu i zbiór praktycznych wskazówek dla Wirtualnej Asystentki. Publikacja wyciąga z opasłych naukowych tomisk tylko te elementy, które są potrzebne przy Wirtualnej Asyście. Poradnik zawiera podstawy marketingu z licznymi przykładami. Rozbija budowę strategii marketingowej na etapy zrozumiałe dla zupełnie początkującej osoby. Dzięki niemu opracujesz swoją Unikalną Propozycję...Data dostępności:
Data publikacji:
Informatyzacja administracji publicznej. Nowa jakość usług publicznych dla obywateli i przedsiębiorców – ebook
Małgorzata Ganczar
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji oraz w sposób przystępny omawia możliwości wykorzystania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi. W książce przedstawiono m.in.: • rozwój, założenia i podstawy prawne elektronicznej administracji, • Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej oferującą e-usługi publiczne dla przedsiębiorców...Data dostępności:
Data publikacji:
Negocjacje i mediacje w sferze publicznej – ebook
Magdalena Tabernacka
W podręczniku omówiono prawne podstawy prowadzenia mediacji, negocjacji i niekonfrontacyjnych sposobów opanowywania sporów w administracji publicznej. Zaprezentowano zagadnienia komunikacji i stosowania taktyk i technik wpływu społecznego oraz zakresu autoprezentacji – zarówno w aspekcie psychologicznym, jak i w zakresie wymogów dyktowanych protokołem dyplomatycznym i praktyką funkcjonowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Metodyka pracy sędziego w sprawach administracyjnych – ebook
Barbara Adamiak Janusz Borkowski
Książka jest rezultatem wieloletnich przemyśleń i doświadczeń zebranych przez autorów w czasie orzekania w sądownictwie administracyjnym. Problemy pojawiające się w toku stosowania prawa procesowego i materialnego we wszystkich stadiach rozpoznawania spraw sądowoadministracyjnych zostały przedstawione od strony praktycznej. W najnowszym wydaniu uwzględniono ostatnie zmiany w postępowaniu ...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing wobec ponowoczesności – ebook
Aleksander Lotko
Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wielością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łączenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno-gospodarcze jest wyzwaniem dla...Data dostępności:
Data publikacji:
Protokół dyplomatyczny, etykieta i zasady savoir-vivre’u – ebook
Joanna Modrzyńska
Książka jest przewodnikiem po zasadach dobrych manier i savoir-vivre’u. Autorka w przystępny sposób opisuje zagadnienia z zakresu protokołu dyplomatycznego i etykiety, a także omawia reguły obowiązujące w sytuacjach codziennych. Informacje teoretyczne wzbogacono rysunkami oraz praktycznymi przykładami. W kolejnym już wydaniu publikacji uwzględniono zmiany we współczesnej etykiecie, będące...Data dostępności:
Data publikacji: