marketingu
Liczba pozycji: 3
Lunch z liderami. Drugie danie. 51 nowych spotkań z tymi, którzy zmieniają bieg historii – ebook
Financial Times
ZAPRASZAMY NA NAJSŁYNNIEJSZE LUNCHE ŚWIATA „Financial Times” zaprasza na „Lunch z liderami” – gość wybiera restaurację, a wydawca reguluje rachunek. Rozmówcy rozluźniają się przy jedzeniu i butelce wina i pozwalają sobie na otwartość, autentyczność, a nawet niedyskrecję. Z kim spośród wszystkich ludzi na świecie chciałbyś pójść na lunch? • Co tak naprawdę kryje się za prowokacjami Elona Muska...Data dostępności:
Data publikacji:
Cesaria Evora – ebook
Elżbieta Sieradzińska
Nie robiła nic, by zjednać sobie publiczność, prasę i krytyków, a i tak uwodziła wszystkich. Jej wejściu na scenę towarzyszył szczególny dreszcz emocji, a otoczony nimbem tajemniczości i egzotyki image tworzyli nie specjaliści od marketingu, a naturalność, autentyzm i charyzma godna wielkich amerykańskich dam jazzu i bluesa. Do historii muzyki wniosła spleen nostalgicznych morn i żywiołowość colader...Data dostępności:
Data publikacji:
Ludzie znikąd. Nieprzenikniony świat skautów piłkarskich – ebook
Michael Calvin
Fascynujące spojrzenie na pracę skautów piłkarskich! Talent Wilshere’a odkryty przez skauta Arsenalu, występującego przypadkowo w roli… sędziego. Wyścig o podpis Sterlinga między Chelsea, Liverpoolem a Manchesterem City. Joe Hart odpuszczony przez Tottenham i adnotacja do występu młodziutkiego Henry’ego: „Tym strzałem prawie zabił gołębia”. Witaj w ukrytym świecie futbolu....Data dostępności:
Data publikacji: