marketingu
Liczba pozycji: 25
Marketing Materiały do ćwiczeń – ebook
Grażyna Rosa
Teoria w pigułce – praktyka w zadaniach! Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu. Każdy rozdział składa się: • z krótkiej części teoretycznej – teorii w pigułce, • testów sprawdzających...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing w szkolnictwie – ebook
Hanna Hall
Książka jest pierwszym w Polsce kompleksowym opracowaniem na temat marketingu w szkolnictwie. Publikacja zawiera elementy typowe dla poradnika, ale również definicje, interpretacje i wyjaśnienia marketingowych pojęć, metod i narzędzi, a także teoretyczną analizę omawianych zagadnień. Autorka zamieściła również wyniki unikalnych w Polsce badań na temat marketingu w oświacie. W pracy podano wiele przykładów...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing doświadczeń w Internecie – ebook
Agnieszka Kacprzak
Celem niniejszej monografii jest zaprezentowanie możliwości przeniesienia koncepcji marketingu doświadczeń, stanowiącego nowy paradygmat patrzenia na ofertę przedsiębiorstwa i jego strategię marketingową, na grunt e-biznesu. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie, na ile jest możliwe zastosowanie koncepcji gospodarki doświadczeń w rzeczywistości wirtualnej: opisuje możliwości zastosowania poszczególnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing szkoły – ebook
Jan Fazlagić
Książka zawiera analizę najważniejszych zagadnień związanych z marketingiem szkoły, począwszy od opisu rynku oświatowego, a skończywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzględnia najbardziej aktualne zjawiska ważne z punktu widzenia marketingu szkoły, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wizerunek gminy i jego ochrona – ebook
Natalia Mrukowska
W książce zaprezentowano szczegółową analizę oraz kategoryzację istotnych zagadnień dotyczących wizerunku gminy i jego ochrony, w tym m.in.: budowanie wizerunku gminy, kreowanie marki i branding gminy, kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku gminy, rola logotypu jako elementu identyfikacji wizualnej gminy; wizerunek jako dobro osobiste gminy: pojęcie dobra osobistego osoby prawnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele – ebook
Ewa Glińska
Publikacja jest nowatorską próbą wypracowania teoretycznych podstaw koncepcji marki terytorialnej w polskiej literaturze przedmiotu, jak również praktycznym poradnikiem dla samorządów miejskich w zakresie ukazania podstaw strategii budowy pożądanego wizerunku miasta wokół zidentyfikowanych wyróżników jego tożsamości. W monografii autorka wyjaśnia prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing dla prawników – ebook
Werner Pepels Brunhilde Steckler Ralf B. Abel Reiner Brockermann Andrea Dahmen Frank E. R. Diern Bernd Ebel Heinrich Holland Klaus Huberti Martin W. Huff Klaus D. Kapellmann Wolf Dieter Mangler Holger Meister Ulla Meister Wolfram Meven Wolfgang Oehme Marta Szafrańska
Zapewne "zalewu adwokatów" nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo "wyparcia z rynku" zmusza prawników do profesjonalnej promocji swoich usług. Tylko wtedy mogą zostać zauważeni na tle innych konkurentów. Zwłaszcza osoby startujące w zawodzie, bądź zakładające własne kancelarie potrzebują "szytej na miarę"...Data dostępności:
Data publikacji:
Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego – ebook
Joanna Polańska-Solarz
Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketingu czy public relations, nie tworzą osobnych działów marketingu czy PR, ale chcą samodzielnie promować swoje firmy. Publikacja zawiera wskazówki, jak skutecznie...Data dostępności:
Data publikacji:
Ochrona danych osobowych. Poradnik praktyczny – ebook
Witold Chomiczewski Aneta Frydrych Dominik Lubasz Joanna Łuczak-Tarka Kinga Majczak-Górecka Karolina Przybysz Adam Szkurłat Julia Wawrzyńczak Paulina Wirska
Publikacja jest kompleksowym opracowaniem praktycznych aspektów obowiązywania przepisów o ochronie danych osobowych, w tym w szczególności ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Struktura książki została podzielona na zagadnienia ogólne, odpowiadające zasadniczym kwestiom unormowanym w przepisach RODO, oraz zagadnienia szczegółowe, obejmujące wybrane obszary działalności administratora,...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania – ebook
Monika Namysłowska
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.: • zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk, reklama ukryta, greenwashing); • reklama a nowe technologie i ochrona danych osobowych (reklama online a dane osobowe, reklama...Data dostępności:
Data publikacji: