marketingowych
Liczba pozycji: 2
Dirty wild Tom 1: Namiętny buntownik. Dirty wild. Tom 1 – audiobook
Laurelin Paige
Cade Warren odniósł w życiu niebywały sukces. Ten trzydziestoletni biznesmen jest współwłaścicielem jednej z największych firm marketingowych na świecie. Nikt nie podejrzewa, że mężczyzna ma za sobą trudną przeszłość, pełną mrocznych tajemnic i bolesnych przeżyć. Jest pewien, że pozostawił ten rozdział za sobą - do chwili, gdy na jego drodze ponownie staje Jolie Stark. Siedemnaście lat temu, po zakończeniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym – ebook
Justyna Matysiewicz Sławomir Smyczek
Wirtualne otoczenie jednostek medycznych składa się ze współistniejących w globalnej sieci obiektów, niektóre z nich są odpowiednikami organizacji lub osób działających w tradycyjnie pojmowanym otoczeniu przedsiębiorstwa. Składnikami otoczenia wirtualnego mogą być zatem: strony internetowe, statyczne lub generowane dynamicznie, tworzone przez internautów fora dyskusyjne, wyszukiwarki internetowe, jawne...Data dostępności:
Data publikacji: