Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

marketingowe

Liczba pozycji: 7
  • CENA NEXTO

    Marketing. Teoria i przykłady – ebook

    Waniowski   Sobotkiewicz   Daszkiewicz  

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,50 zł 55,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Kino epoki nowofalowej. Historia kina, tom 3 – ebook

    Tadeusz Lubelski    Iwona Sowińska    Rafał Syska  

    Z jednej strony - filmy wielkich autorów, z drugiej - pierwsze blockbustery. Ogarniające kolejne kraje “nowe fale”, kontestacja, wschodzące kinematografie tzw. Trzeciego Świata, artystyczny awans filmu animowanego i dokumentalnego - i nowatorskie strategie dystrybucyjno-marketingowe hollywoodzkich wytwórni, sukcesywnie wchłanianych przez konglomeraty medialno-biznesowe. Takie były dwie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,00 zł 30,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    MBA w dziesięć dni. Praktyczny kurs menedżerski – ebook

    Steven A Silbiger  

    "Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu. Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej książki wymaga poświęcenia zaledwie ułamka czasu i kosztów potrzebnych do uzyskania dyplomu MBA. Nowe, zaktualizowane...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Marketing 5.0. Technologie Next Tech – ebook

    Philip Kotler   Hermawan Kartajaya   Iwan Setiawan  

    Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie działalnością innowacyjną – ebook

    Lidia Białoń  

    Inspiracją do podjęcia prac nad wydaniem niniejszej książki było uruchomienie w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie specjalności o nazwie „Zarządzanie innowacjami w gospodarce opartej na wiedzy”. Program realizowany był głównie przez autorów tej pracy. W trakcie jego realizacji zarówno studenci, jak i pracownicy dydaktyczni odczuwali wyraźny brak książki, która mogłaby pełnić rolę...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 71,10 zł 79,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Innowacje technologiczne i społeczne w rozwoju społeczno-gospodarczym - wybrane aspekty – ebook

    Praca zbiorowa  

    Zmiany występujące w otoczeniu w sposób zasadniczy i dynamiczny oddziałują na warunki, w jakich żyje i gospodaruje człowiek. Współczesny świat i jego struktury są zdeterminowane przede wszystkim przez obecne oraz przyszłe tendencje rozwojowe w zakresie nauki i techniki. Pod wpływem osiągnięć naukowo-technicznych i dokonującego się postępu technologicznego pojawia się konieczność szerszego podejścia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 28,71 zł 31,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,71 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Buyer Persona – ebook

    Adele Revella  

    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA