marketing i rynek
Liczba pozycji: 13
Podmiotowość pracy w sieci – ebook
Wojciech Daniecki
Jedną z dziedzin życia, w której rozwój Internetu dokonał rewolucji, jest rynek pracy. Coraz częściej pracownik nie jest już przywiązany na stałe do jednego pracodawcy i miejsca - sieć pozawala mu uczestniczyć w kilku różnych projektach jednocześnie oraz współpracować z kolegami żyjącymi na różnych kontynentach. Niniejsze opracowanie przedstawia zagadnienia związane z zarządzaniem ludźmi w zespołach...Data dostępności:
Data publikacji:
Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw. Problemy - Motywy - Dylematy. Tom 49 – ebook
Monika Zajkowska
Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu rozwoju innowacji i mechanizmów marketingowych, która została podjęta w niniejszym zbiorze artykułów. Zebrane...Data dostępności:
Data publikacji:
Trendy na rynku pracy – ebook
Anna Rogozińska-Pawełczyk Dominik Majewski
Niniejsze opracowanie jest nie tylko diagnozą obecnej sytuacji na rynku pracy, ale także – a nawet głównie – diagnozą i nakreśleniem perspektyw ujętych przede wszystkim z uwzględnieniem informacji najbardziej potrzebnych młodym ludziom podejmującym decyzje edukacyjne oraz pierwsze próby wejścia na rynek pracy. „Jaką szkołę wyższą wybrać, co jest ważne na współczesnym rynku pracy, jakie zawody czy branże...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym – ebook
Małgorzata Michalik Bogna Pilarczyk Henryk Mruk
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak: zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka...Data dostępności:
Data publikacji:
Konkurencyjność - teoria i praktyka – ebook
Magdalena Olczyk
Czym jest konkurencyjność? Jak w gąszczu definicji konkurencyjności wybrać tę jedyną właściwą dla badanego zjawiska? Czy istnieje teoria konkurencyjności? Jak zmierzyć poziom konkurencyjności przedsiębiorstwa, branży i gospodarki? Rozpoczynając od odpowiedzi na powyższe pytania Autorka w sposób niezwykle przystępny i obrazowy przeprowadza wnikliwą analizę konkurencyjności polskiego eksportu na...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing - zagadnienia podstawowe – ebook
Dariusz Sobotkiewicz Paweł Waniowski
Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej spektakularnych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Relacje sieciowe urzędu gminy. Budowanie przewagi kooperacyjnej – ebook
Marcin Flieger
W ostatnich dekadach otoczenie organizacji uległo głębokiej transformacji, a kluczową rolę odgrywa wielokierunkowa współzależność podmiotów. Partnerzy coraz częściej podejmują działania wspólne, tworząc tzw. sieci międzyorganizacyjne. Zrozumienie i wyjaśnienie uwarunkowań ich funkcjonowania stanowi obecnie istotne wyzwanie w obszarze zarządzania strategicznego. W książce pogłębiona została problematyka...Data dostępności:
Data publikacji:
Zwinny talent. Dziewięć kluczowych zasad wyboru pracowników, którzy przetrwają nadchodzące zmiany – ebook
Ralf Knegtmans
Pierwsza na polskim rynku książka, która mówi, jak krok po kroku przeprowadzić proces skutecznej rekrutacji pracownika. Uznany na całym świecie ekspert HR odkrywa tajemnice swojego warsztatu. Jeśli chcesz zatrudnić (i zatrzymać!) w swojej firmie ludzi, którzy poradzą sobie w tych trudnych i pełnych gwałtownych zmian czasach, ta książka powie Ci, jak to zrobić. Świat zmienia się w zawrotnym tempie...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie marką – ebook
Ryszard Kłeczek Adam Sagan Jacek Kall
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek funduszy inwestycyjnych w Unii Europejskiej – ebook
dr Grzegorz Borowski
Ostatnie dwadzieścia lat było okresem dynamicznego rozwoju funduszy inwestycyjnych. Instytucje te odgrywają coraz większą rolę na rynku oszczędności i w gospodarce. Mimo istnienia prawa unijnego regulującego tworzenie i funkcjonowanie funduszy inwestycyjnych rynki tych instytucji w poszczególnych krajach nie rozwinęły się w jednakowym stopniu - niektóre kraje stały się europejskimi centrami funduszy...Data dostępności:
Data publikacji: