kreowanie
Liczba pozycji: 2
Paradoks Kano: Jak Doskonała Jakość Może Zaskakiwać Twoich Klientów – ebook
Elisabeth Coleger
Książka analizuje teorie jakości, skupiając się na założeniach paradoksu Kano. Przedstawia przykłady zastosowania tej teorii w praktyce biznesowej, ukazując, jak może wpływać na kreowanie wartości dla klientów. Jednocześnie książka nie unika trudnych tematów, podejmując dyskusję na temat wyzwań i kontrowersji związanych z zastosowaniem paradoksu Kano. Książka stanowi niezbędną lekturę dla przedsiębiorców...Data dostępności:
Data publikacji:
Slow fashion – ebook
Monika Szymor
„Slow fashion” to rzetelny poradnik ekspercki, który omawia problemy branżowe i buduje świadomość konsumencką. Książka dla wszystkich bez względu na preferowany styl czy wyznawaną filozofię. Wspólnym mianownikiem są troska o środowisko naturalne i zainteresowanie zrównoważoną modą. Autorka przeprowadza czytelnika przez cykl produkcji, pozwala zrozumieć zależności między projektantem, producentem odzieży,...Data dostępności:
Data publikacji: