Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

konkurentami

Liczba pozycji: 13
  • CENA NEXTO

    Romantyczna historia – ebook

    Millie Adams  

    Ojcowie Olive Monroe i Gunnara Mangussona byli konkurentami w dziedzinie nowych technologii. Gdy młodzi przejmują prowadzenie firm, podtrzymują rodzinną tradycję, a ognia ich rywalizacji dodaje chemia, która zawsze między nimi była. Gdy Olive wygrywa duże zlecenie, o które oboje się ubiegali, umawiają się na kolację. Kończy się ona wspólną nocą. Po pewnym czasie Gunnar dowiaduje się, że Olive nie grała...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,89 zł 10,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    MIT Sloan Management Review Polska – eprasa – 2/2024

    „MIT Sloan Management Review Polska” to magazyn wydawany na licencji Massachusetts Institute of Technology, uznawanej w aktualnych rankingach za najlepszą uczelnię na świecie. Łącząc nasz magazyn z wydawanym dawniej „ICAN Management Review” rozszerzymy jego biznesowo-technologiczny charakter o materiały przygotowywane z polskimi ekspertami i badania z polskiego rynku. W ten...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 74,10 zł 78,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,10 zł

    Więcej

    • PDF
    • Dostęp online PDF
  • CENA NEXTO

    Historia Persji. Tom III – ebook

    Bogdan Składanek  

    Trzeci tom Historii Persji obejmuje okres od pojawienia się na scenie politycznej w XIV w. tureckiego rodu Safawidów, przywódców szyickiego zakonu Kyzyłbaszy, później założycieli dynastii, która w XVI w. odbudowała, po kilku stuleciach państwowego i dzielnicowego rozbicia, państwo perskie w jego dzisiejszych granicach. W XIX stuleciu kraj staje się obiektem infiltracji zachodniego kapitału. Głównymi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,50 zł 35,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Matti Nykänen. Życie to bal – ebook

    Marko Lempinen   Jussi Niemi  

    Obszerna i wzruszająca książka o człowieku, który zadziwił cały świat. Tragiczny krajobraz jego duszy potrafili zrozumieć tylko nieliczni. Sam Adam Małysz mówił o Mattim Nykänenie, że to skoczek wszech czasów. Na szczycie sportowego sukcesu czekały na niego złote medale mistrzostw świata i igrzysk olimpijskich oraz niezliczone rekordy. W dramatycznym życiu legendarnego Fina wydarzyło się jednak...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,49 zł 44,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,24 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Boso po tłuczonym szkle – ebook

    Jan Skácel  

    Jan Skácel jest jednym z największych dwudziestowiecznych poetów języka czeskiego. Wielu uważa wręcz, że największym i stwierdzenie to nie jest wcale tak kontrowersyjne, jak mogłoby się zdawać (na tych beztlenowych wysokościach, na których przebywa z dwoma czy trzema konkurentami do tego miana, trudno o jakieś jednoznaczne hierarchie). Szczególnie: jak mogłoby się zdawać w Polsce, gdzie jest z pewnością...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,41 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    KOOPETYCJA W ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW HIGH-TECH Determinanty i dynamika – ebook

    Agnieszka Zakrzewska-Bielawska  

    W miarę zawężania się pola konkurencji rośnie znaczenie zasobów niematerialnych i innowacyjnych zdolności firmy. Zastanowiło więc wielu badaczy jak relacje międzyorganizacyjne wpływają na rozwój tych zdolności. Jednym z poglądów wyjaśniających strategię sieci międzyorganizacyjnych jest paralelizm konkurowania i współpracy. Współpraca oznacza poszukiwanie synergii z tych relacji i ma miejsce w procesie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 47,25 zł 52,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,25 zł

    Więcej

    • PDF
  • Steve Jobs – audiobook
    CENA NEXTO

    Steve Jobs – audiobook

    Walter Isaacson  

    EKSKLUZYWNA BIOGRAFIA TWÓRCY FIRMY APPLE – STEVE’A JOBSA – (JEDYNA NAPISANA PRZY JEGO WSPÓŁPRACY) PIÓRA WALTERA ISAACSONA, AUTORA BESTSELLEROWYCH BIOGRAFII BENJAMINA FRANKLINA I ALBERTA EINSTEINA Opierając się na ponad czterdziestu rozmowach z Jobsem, przeprowadzonych w ciągu dwóch lat, a także na wywiadach z ponad setką osób: członkami rodziny, przyjaciółmi, przeciwnikami, konkurentami i kolegami...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,99 zł 49,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • NowośćCENA NEXTO

    Metoda żółwia. Jak zbudować trwałe fundamenty swojego sukcesu – ebook

    Matt Little  

    Wszyscy bierzemy udział w jakimś wyścigu, zmuszeni do rywalizacji; żyjemy w przekonaniu, że trzeba pędzić, by nie zostać w tyle. Jednak podobnie jak w bajce także w życiu to żółw wygrywa wyścigi. Dlaczego? Jakie cechy dają mu przewagę nad konkurentami? Czy do osiągnięcia sukcesu niezbędne są pewność siebie i skłonność do ryzyka? Dzięki tej książce dowiesz się, czy jesteś typem żółwia czy zająca,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,79 zł 41,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Informacje gospodarcze. Studium prawne – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    We współczesnym obrocie gospodarczym informacja jest jednym z najważniejszych czynników warunkujących jego rozwój. Wywiera ona istotny wpływ na zachowania i decyzje uczestników tego obrotu, tj. kontrahentów, zarówno w fazie poprzedzającej zawarcie umowy, jak i w fazie jej wykonywania, a także po jej wykonaniu. Umowy zawierane współcześnie w obrocie masowym z udziałem profesjonalistów między sobą oraz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 116,10 zł 129,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 116,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • MP3
Liczba pozycji: 13

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA