Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

instrumentow

Liczba pozycji: 65
  • CENA NEXTO

    Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego – ebook

    Agata Niemczyk   Aneta Oleksy-Gębczyk  

    Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych. Publikacja: wypełnia lukę badawczą w zakresie skuteczności wykorzystania instrumentów marketingu relacji w jednostkach terytorialnych; będzie mogła posłużyć jako źródło informacji dla...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 80,10 zł 89,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie wartością i ryzykiem instrumentów rynku finansowego – ebook

    Izabela Jonek-Kowalska   Arkadiusz Wawiernia  

    Niniejszy podręcznik adresowany jest przede wszystkim do studentów zgłębiających tajniki funkcjonowania rynku finansowego. W pierwszej części pu­blikacji przedstawiono teoretyczne aspekty organizacji i funkcjonowania rynku finansowego. Zdefiniowano również podstawowe zasady działania ryn­ku pieniężnego i kapitałowego w Polsce. W drugiej części podręcznika zidentyfikowano determinanty decyzji podejmowanych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,70 zł 43,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,70 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Eurosystem a instrumenty polskiej i czeskiej polityki pieniężnej – ebook

    Wiesława Przybylska-Kapuścińska  

    Przedstawione opracowanie ilustruje funkcjonowanie współczesnych narzędzi polityki pieniężnej w ramach Eurosystemu oraz w dwóch państwach (od 1.05.2004 r. nowych członkach Unii Europejskiej) , Polsce i Czechach. Jego celem jest prezentacja trzech najważniejszych instrumentów polityki pieniężnej, do których należą: - rezerwa obowiązkowa, - operacje otwartego rynku, - transakcje kredytowo-depozytowe...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,40 zł 36,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,40 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Instrumenty płatnicze – ebook

    Michał Grabowski  

    W książce „Instrumenty płatnicze" autor kompleksowo opisuje prawne aspekty instrumentów płatniczych - pojęcia wprowadzonego do polskiego syste­mu prawa w uchwalonej 19 sierpnia 2011 r. ustawie o usługach płatniczych. Analizie poddaje używanie pojęcia instrumentów płatniczych w naukach ekonomicznych oraz prawnych, jak również jego implementację w prawie niemieckim, brytyjskim i austriackim. W książce...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 59,40 zł 66,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,40 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Instrumenty dłużne w gospodarce – ebook

    Dorota Iwona Czechowska  

    Recenzowana praca jest jedną z pierwszych poświęconych w sposób kompleksowy tej grupie instrumentów finansowych. Dotychczas były one omawiane w ramach szerszych opracowań poświęconych także innym rodzajom walorów rynkowych. Tymczasem instrumenty dłużne tworzą grupę w wyraźnie wyodrębnionych cechach, a wzrost ich znaczenia w okresie zaburzeń na rynku finansowym zachęca do ich dokładniejszej analizy....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,35 zł 17,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,35 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Giełdy kapitałowe w Europie – ebook

    Urszula Ziarko-Siwek  

    Książka Giełdy kapitałowe w Europie jest pierwszą pozycją na polskim rynku wydawniczym tak szeroko opisującą poszczególne giełdy funkcjonujące na terytorium Europy. Celem opublikowania tej pozycji jest scharakteryzowanie wybranych rynków giełdowych Europy, zarówno tych o największej kapitalizacji i największych obrotach, jak i giełd niniejszych, które znajdują się już lub w niedługim czasie znajdą...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 68,40 zł 76,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,40 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Rachunkowość zarządcza zorientowana na projekty (wyd. II) – ebook

    Marcin Klinowski  

    Zorganizowanie działalności w formie projektów, zamiast tradycyjnego układu funkcjonalnego powoduje dużą elastyczność i możliwość szybkiego dostosowania się do otoczenia. Aby jednak zarządzanie przez projekty przynosiło satysfakcjonujące efekty, powinno być wspomagane przez odpowiednio dobrane instrumenty. Wykorzystanie instrumentów rachunkowości zarządczej przy realizacji projektów podyktowane jest...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 48,60 zł 54,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Produkty strukturyzowane. Konstrukcja, wycena, aspekty prawne – ebook

    Marcin Bartkowiak   Krzysztof Echaust  

    Wzrost awersji do ryzyka na rynkach finansowych po 2008 roku będący konsekwencją kryzysu finansowo-gospodarczego wymusił na specjalistach od inżynierii finansowej stworzenie nowych instrumentów finansowych. Pojawił się popyt na produkt, który z jednej strony gwarantowałby, że zainwe­stowane środki nie zostaną utracone, a z drugiej dawałby możliwość osiągania ponadprzeciętnych dochodów na różnych rynkach....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,50 zł 55,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Modelowanie zmienności i ryzyka. Metody ekonometrii finansowej – ebook

    Małgorzata Doman   Ryszard Doman  

    Ekonometria finansowa, włączana zarówno do finansów, jak i ekonometrii, zajmuje się głównie modelowaniem rynków finansowych. Jej gwałtowny rozwój związany jest z rosnącym zapotrzebowaniem na nowe metody prognozowania zmienności cen instrumentów finansowych i zależności warunkowych pomiędzy ich stopami zwrotu. Metody te są niezbędne dla praktyków wyceniających instrumenty pochodne i szacujących ryzyko...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,65 zł 41,83 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,65 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketingowe zarządzanie apteką – ebook

    Tomasz Barałkiewicz   Małgorzata Michalik   Henryk Mruk  

    Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,02 zł 58,91 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,02 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
Liczba pozycji: 65

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA