filar
Liczba pozycji: 5
III filar dla początkujących. Poradnik przyszłego emeryta – ebook
Justyna Wykowska
Instytucje powołane do tego, aby pomóc nam w zapewnieniu dodatkowej emerytury są mało rozpoznawalne i wciąż niepopularne. Co więcej, w świadomości społecznej nie jest jeszcze obecne przekonanie, że o przyszłą emeryturę musimy zatroszczyć się również sami. Nie sprzyjają budowaniu tej świadomości debaty sprowadzające system emerytalny do wyboru między OFEi ZUS. System ten został bowiem w założeniu zaprojektowany...Data dostępności:
Data publikacji:
Kapitałowy filar emerytalny a wzrost gospodarki – ebook
Jakub Borowski Piotr Ciżkowicz Andrzej Rzońca Wiktor Wojciechowski
Opracowanie w sposób kompleksowy ocenia makroekonomiczne skutki tworzenia obowiązkowych kapitałowych funduszy emerytalnych.Data dostępności:
Data publikacji:
Krok po kroku. O wolności finansowej i dostatnim, spełnionym życiu – ebook
JL Collins
Pieniądze pozwalają kupić wiele rzeczy, ale żadna z nich nie jest warta więcej niż niezależność. To ona ustanawia sprawczość, dzięki której możemy kreować styl życia według własnych potrzeb i oczekiwań, dążąc do spełnienia, które dla każdego ma inne znaczenie. Pieniądz to potężne narzędzie ułatwiające poruszanie się po współczesnym świecie. Wiedza o nim ma kluczowe znaczenie, ale okazuje się, że większość...Data dostępności:
Data publikacji:
Kryzys banków centralnych. Skutki stopy procentowej bliskiej zera – ebook
Andrzej Rzońca
Niekonwencjonalna polityka pieniężna (długotrwałe utrzymywanie stóp procentowych bliskich zeru oraz masowe tworzenie pieniądza w celu zakupu papierów wartościowych na rynkach finansowych) jest największym eksperymentem w polityce pieniężnej po II wojnie światowej. Andrzej Rzońca daje najpełniejszą – w znanej mi literaturze światowej – analizę skutków tego eksperymentu. Jego wnioski należy traktować...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: