Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

e-handel

Liczba pozycji: 14
  • Handel – ebook

    Handel – ebook

    Aleksander Fredro  

    Publikacja pochodzi z bazy Polskiej Biblioteki Internetowej. Książka cyfrowa została przygotowana w najwygodniejszym formacie ePub, który umożliwia komfortowy odczyt na większości czytników e-booków na świecie wspierających standard ePub oraz w aplikacjach mobilnych na telefonach, tabletach itp. Format umożliwia intuicyjną zmianę układu tekstu, powiększania i pomniejszania rozmiaru czcionki. Ciesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO

    E-konsument na rynku usług – ebook

    Tomasz Szopiński  

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Ro­zwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi: - e-administracja, - e-bankowość, - e-handel, - e-kultura, - e-edukcja, - e-turystyka, - e-ubezpieczenia,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych – ebook

    Agnieszka Dejnaka  

    „Oddawana do rąk Czytelników książka pt. Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościo­wych ma szczególną wartość w związku z dokonującymi się przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii infor­macyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 54,90 zł 61,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Internetowe naruszenia własności intelektualnej 2015 – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Zwalczanie naruszeń własności intelektualnej jest kluczowym priorytetem dla organów ścigania w ochronie konsumentów przed niebezpiecznymi i niespełniającymi standardów produktami. Pozwala również na eliminację sieci przestępczych zaangażowanych w ten proceder o niskim ryzyku, a jednocześnie wysokich nielegalnych dochodach. Uwzględniając, że Internet stał się podstawowym kanałem komunikacji i dystrybucji...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 11,53 zł 12,81 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,53 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zakupy w PRL. W kolejce po wszystko – ebook

    Wojciech Przylipiak  

    Czy stojący na wystawie orzeł z kalesonów naprawdę zachęcał do kupowania? Jak można było w zimie przetrwać dwa dni w kolejce po kredens? Od kiedy w sklepach była Coca-cola? Czy naprawdę kioskarki dziurawiły prezerwatywy? Więcej kupowało się książek czy wódki? Jaki ciuch kosztował tyle, co połowa Syrenki i czym pachniało w sklepach Baltony? Gdzie kupujących witały postaci z baśni Ali Baba i czterdziestu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 46,71 zł 51,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Kryminologia – ebook

    Brunon Hołyst  

    Kryminologia jako nauka multidyscyplinarna skupia się na człowieku i jego środowisku. Jej przedmiotem są problemy w wymiarze jednostkowym i społecznym – w mikroskali rozpatruje indywidualne zachowania przestępne, w makroskali zaś – przestępczość jako zjawisko społeczne. Holistyczne podejście do skomplikowanej problematyki patologii społecznej wyznacza kryminologii rangę nauki dominującej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 228,60 zł 254,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 254,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Nowoczesna korespondencja biznesowa po rosyjsku – ebook

    Anna Strmiska-Mietlińska  

    Język rosyjski Poziom B2-C1 Polsko-rosyjska wymiana handlowa rozwija się w dużym stopniu niezależnie od sytuacji politycznej. W efekcie wiele polskich firm „robi biznes” po rosyjsku. Książka, napisana przez jedną z najbardziej kompetentnych osób w Polsce w dziedzinie komunikacji biznesowej po rosyjsku, stanowi nowoczesny i wszechstronny poradnik do natychmiastowego wykorzystania. Czytelnik...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,61 zł 42,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,74 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Green Project Funding – ebook

    Hanna Godlewska Majkowska   Katarzyna Sobiech Grabka   Paweł Nowakowski  

    Do venture capitalists, headliners of today’s financial news, really play the leading role in financing green start-ups? Why is every source of capital not equally welcomed by entrepreneurs? What are the advantages of EU funds applied to eco-innovative investments? What makes the difference between green and traditional investments? Does location matter? What is psychic income?   The authors of the...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Angielski Dla Sprzedających Przez Internet – ebook

    Anna Piekarczyk  

    Sprzedaż i handel w Internecie rozwijają się bardzo szybko zarówno w Polsce, jak i na Świecie. Ale czy wiesz, że udana sprzedaż to przede wszystkim znajomość języka angielskiego w e-handlu? Ta publikacja wprowadzi cię w świat handlu elektronicznego, aby twoja działalność dotarła do szerszego kręgu potencjalnych klientów i przynosiła większy zysk. Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi :...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,40 zł 16,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,40 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów – ebook

    Marzena Feldy  

    Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych, podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
Liczba pozycji: 14

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA