bajki
Liczba pozycji: 5
Biblioterapia i bajkoterapia – ebook
Maria Molicka
Wiersze, baśnie i bajki stymulują wyobraźnię, inspirują, uruchamiają różne poziomy rozumienia, słowem: są niezbędne w rozwoju dziecka – udowadnia w swojej książce psycholog dziecięcy Maria Molicka. Maria Molicka jest psychologiem od lat pracującym z dziećmi i młodzieżą, członkinią Europejskiego Towarzystwa Psychologii Zdrowia. W „Biblioterapii i bajkoterapii” zebrała swoje doświadczenia zdobyte podczas...Data dostępności:
Data publikacji:
Kurs pozytywnego myślenia. Wszystko będzie najlepiej – ebook
Beata Pawlikowska
Dzisiaj ja przynoszę sobie ocalenie i wolność. Nie czekam na wróżkę ani na księcia z bajki. Moje życie zależy ode mnie, a ja najzwyczajniej w świecie mam prawo urządzić je tak, jak pragnę. Wstaję z kolan i wychodzę z kąta. Nie czekam aż „coś” się zmieni i „ktoś” mnie uratuje. Dzisiaj jestem wreszcie gotowa zmienić sama siebie. Wszystko jest możliwe. Moje...Data dostępności:
Data publikacji:
Krasnale - rzecz o kreatywności i zmianie – ebook
Marek Stączek
„Proszę się nie bać. Tytułowe krasnale to nie jest zapowiedź infantylnej bajki dla dorosłych. To poważny opis procesu kreatywnego myślenia; zasad, w oparciu o które pracują twórcze zespoły; wskazówek, jak dokonywać zmian w organizacji i jak reaguje na nie człowiek. Tyle że opis ujęty w bardzo atrakcyjnej formie - po to właśnie, by uprzyjemnić lekturę, pojawiły się krasnale. Efekt „kooperacji”...Data dostępności:
Data publikacji:
Język reklamy. Wydanie II – ebook
Wacław Šmid
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować...Data dostępności:
Data publikacji:
Alfabet mitów menedżerskich, czyli o pułapkach bezrefleksyjnego działania – ebook
Sławomir Jarmuż Mirosław Tarasiewicz
Menedżerowie, trenerzy, konsultanci i inni specjaliści często opierają swoje działania na popularnych koncepcjach czy powszechnych przekonaniach. Takie podejście nie zawsze się sprawdza i stwarza ryzyko podejmowania błędnych decyzji lub działania w chaosie. Na czym więc bazować? Jak uniknąć pułapek i wybrać skuteczne praktyki biznesowe? Autorzy książki bezwzględnie rozprawiają się z największymi...Data dostępności: